неделя, 7 ноември 2010 г.

Тиквен ден

Добро утро : ) !
На 31 октомври вкъщи е Тиквен ден . И миналата година , и тази го "празнувахме" . Предишната година ми беше празнично около 31 , но пък не съм фен на Хелоуин и така при нас се появи Тиквен ден : повод да се съберем цялото семейство , да ползваме трапезарията 1 път повече от обикновените 3-4 през годината и естествено да хапнем вкусна храна с тиква .
Вкъщи всички много я обичаме :) .
От 2009 нямам снимки , но пък тази година не забравих да снимам . Този път имаше и повече неща за снимане .

Полюлеят , който направих . Използвах лозови пръчки и пръчни от растение , чието име не знам , но пък много лесно се огъваха , та затова главно то влезе в употреба . Шипките и разните джунджурии по полюлея ги взех от магазина ("Цветарница Галя") , а тиквичките са лично производство на баша ми .

Аз съм доволна от това как се получи , даже не ми беше и трудно за изплнение , зора беше докато стигна до вкъщи с човал пълен с клечки , стъклени цилиндри,фотоапарат и т.н. + 6 кг тиква . На пазара като ме гледаха как едвам вървя с този човал , възрастните жени ,които продават подправки ми казаха "Какво продаваш ,бе момиче ? Дай , ще си купим , че изглеждаш зела-дала." Други ме питаха колко струват корените малини ... изобщо беше забавно ;р .


Направих и 2 такива свещника с лозови пръчки , малко кокос и панделка :) .

Направих тиквения пай на Лулу , стана много вкусен !

Меки тиквени курабийки на Танита , които са най-любимото нещо на сестра ми , като се прибра и ги видя , каза "Ооо,здравейте приятели" и си напълни ръцете с поне 3-4 , "като за начало" .

Салата с айсберг , репички , филе , ориз и карамелизирана тиква

Масата ни , в тиквата "супник" беше тиквената крем супа по рецепта на Бон Апети , аз добавих и индийско орехче , малко настъргани моркови за украса отгоре и кротони .


Баща ми ми донесе цветя , естествено в тон с празника :) .
Всичко беше много вкусно и си прекарахме чудесно :) .

6 коментара:

  1. Много хубав семеен празник! Полюлеят е страхотен, браво! Ако добавиш още една свещичка и малко коледна украса може да го използвате и за Коледа.Чудесен е! Поздравления и за всичко друго, сътворено от теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно изглежда всчко кътче което сте аранжирали. Масата е толкова уединена и тържествена едновременно. Доста сте се постарали и резулатата е прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  3. страхотни снимки,възхитена съм от цялата подготовка ,браво,браво на цялото семейство!

    ОтговорИзтриване
  4. Браво! Полюлеят е много оригинален! Свещниците много семпли, много ми харесват! А масата е разкошна- страхотна декорация си направила! И при тези вкусотии- всичко е на ниво! Чудесен празник сте имали!

    ОтговорИзтриване
  5. Всичко е фантастично! Поздравления за цялата декорация, ястията също изглеждат много чудесно и апетитно. А свещниците ти са невероятни, особено висящия. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Нямам думи, всичко което си ни показала е повече от прекрасно.
    Полюлеят е възхитителен, свещниците, ястията, масата, просто няма нещо което да не ме накара да ахна.
    Овации.

    ОтговорИзтриване