сряда, 7 юли 2010 г.

Картичка с джобче

Добър вечер !
Днес посветих деня си на готвене , до обяд си търсех продуктите,после чак в 9 и нещо ми беше готов десертът . Вече си представям как баща ми казва "Цял ден готвила и какво,4 тарталети !" . Сега се изстудяват , после може да ги снимам , дано да са вкусни :) .
Вчера ми беше ден за картички и първата картичка,която изработих беше тази , преди няколко дни ми подариха материали и те толкова ми харесаха , че нямаше как да не направя картичка в знак на благодарност :) .

Според мен се получи доста весела , тази цветова комбинация ми е една от любимите :) .

В първото джобче е това , печатът ми е един от подаръците и много исках да го използвам :).

С тази картичка ще участвам в Картичкофурийско предизвикателство № 24 Картичка с Джобче!
Лека вечер :) !

11 коментара:

  1. Прекрасна картичка в чудесни свежи цветове.
    Всичко е много хубаво.

    ОтговорИзтриване
  2. много ,много ми хареса-страхотна е

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна картичка! Много слънчеви цветове и сладки елементи :)

    ОтговорИзтриване
  4. Браво! Много ми хареса, много свежи съчетания!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна картичка! Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Много,много ми харесва!!!Гледам я за 100-тен път.Просто цветовото съчетание е страхотно.Толкова е свежа...Искренни поздравления и дано всички вдъхновения за така добри!

    ОтговорИзтриване
  7. Прелестна е! Тези цветове я правят толкова слънчева! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна картичка!Много е хубава!ПРЕКРАСНА Е!
    :)

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесна картичка. Имаш подарък от мен, заповядай да го получиш.

    ОтговорИзтриване
  10. Здравей! Уникални са ти картичките! Нямам думи, толкова са нежни и изящни! Браво! Пожелавам ти много успех!

    ОтговорИзтриване