събота, 15 януари 2011 г.

Коледна украса

Вкъщи обикновено все сме назад с всичко , елхата ни беше готова 2 дни преди Бъдни вечер , а самата украса сигурно ще бъде свалена някога през Януари . Ама то с нея си е много по-хубаво , затова да й се порадваме повече : ). Брат ми и сестра ми не се включиха в украсяването , затова с майка ми си разделихме задачите , аз украсих в Пловдив , тя на Рогош. И на двете ни се получиха много добре украсите / според нашето скромно мнение ;р/ .
photos 683
Елхата от тишу беше голяма играчка,добре си тренирах търпението,пък и резултата не е лош : ) .
IMG_2565
IMG_2559
photos 635
Заслугата за опаковането на саксията на елхата е на майка ми :) .
IMG_2552_1
IMG_3039
Началото на декември имаше доста силни ветрове и най-накрая успях да си събера от големите шишарки,на които бях хвърлила око още преди година. Понеже знам,че не съм единствената,която събира шишарки от това място , исках да отида възможно най-рано , ама нали съм и на училище , най-рано към 2 можех да отида . За моя радост нямаше други луди хор , които да тръгнат да събират шишарки докато вали сняг и духа вятър , така че всичките бяха за мен :) .
photos 673
Основните акценти в украсата бяха (хах,те все още са си,нали не сме я прибрали) белите панделки и шишарките .
photos 917
IMG_2567
И любимата ми част , полюлея . Направих го сигурно за 10 минути , но поне половин час го закачах ... ;р .
photos 215
Елхата на Рогош беше по-впечатляваща :) .
photos 234
Мама в действие :). Най-вкусни бяха зелевите сърми и содената питка . Точно когато всичко беше почти готово , питката вече наполовина изпечена , на майка ми й се обади нейна приятелка , разказа й как точно са сложили парата в питката . И като подскочи майка ми , в нашата питка пара нямаше . Ама нищо , ръгнахме я с малко закъснение , "изобщо" не си личеше къде е. Падна се на сестра ми , но нищо чудно , нейното парче беше 1/3 от цялата питка . Питката беше голям успех , сестра ми само нея яде :) .
photos 245
photos 250
Брат ми и тати чупиха орехи , останалите предпочетохме да останем " в неизвестното" .
photos 253
Единственото нещо,което бяхме направили предварително,бяха меденките за украса . Една неделя пекохме и след като имахме достатъчно за украсата , продължихме с няколко тави за ядене . Майка ми обаче и на тях тръгна да слага дупки със сламка и аз бях много възмутена , нали тези бяха за ядене (по моята гениална логика меденки с дупка не стават за ядене явно ;р).
photos 257
Когато сме на Рогош наистина сме по-сплотени , сигурно защото прекарваме много повече време заедно , все пак една не особено голяма стая е кухня , хол , трапезария и моята спалня и щем , не щем , заедно си стоим ;р .
photos 963
Венчетата на мама бяха страхотни , жалко , че нямам по-хубава снимка .

5 коментара:

  1. всичко изглежда страхотно!много ,много топлина има във всички снимки!Поздравявам ви !

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна ви е станала украсата и на двете места! То при тази красота как да я свалиш и прибереш преди февруари;)))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна украса сте направили с майка ти! Всичко е толкова хубаво и празнично.

    ОтговорИзтриване
  4. Всичко е разкошно! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Впечатляваща и страшно уютна коледна украса! Успех през Новата година на цялото семейство!

    ОтговорИзтриване