четвъртък, 13 май 2010 г.

Слънце , усмивки и ... картичка естествено :)

Здравейте !
Днес съм много щастлива , мина класната по литература и даже мисля , че се справих , пристигнаха ми и нещата от Двете елши , новият епизод на Bones беше много хубав и изобщо ми е весело ^^ .
И тъй като тази вечер ще излизаме цялото семейство , реших да ги зарадвам с една весела картичка , в която почти успях да набутам всичките ми нови неща :) .

С тази картичка ще участвам в две предизвикателства :
The Crazy Challenge - Cute & Cuddly
Двете елши - Предизвикателство с висулка
Лек ден !

6 коментара:

  1. Уникално прелестна картичка - в моята любима цветова гама - жълто-оранжева! Харесва ми страшно много.

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна сладурска картичка! И на мен тази гама ми е любима - толкова топла, толкова слънчева, толкова весела! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Оооо,че мило,грее като слънце!

    ОтговорИзтриване
  4. Oh your hedgie is really cute, love it!! great card

    Thanks for joining us at 'The Crazy Challenge' this week!!

    hugs shell xx

    ОтговорИзтриване
  5. Невероятно сладурска е!!! Направо ми стопли сърцето - знаеш ли колко е удовлетворяващо когато виждам как си направила толкова красиво нещо с продуктите ни! Направо се разнежих.....
    А картинката си я оцветила супер яко!
    Благодаря ти!
    Рали

    ОтговорИзтриване
  6. Ау, това медальонче е супер сладко и панделката ми допадна много. Супер си се справила с оцветяването! :)
    Благодаря ти за участието в Крейзито!

    ОтговорИзтриване