сряда, 12 май 2010 г.

Няколко картички - поръчки

Здравейте !
Аз никъде не съм се представила по-обстойно , не съм по тези неща по принцип , но поне ще кажа , че съм на 17 и цялата работа с картичките почна по Коледа , когато нямах много пари за подаръци и реших за по-евтино и в същото време оригинално да направя аз картички . Да , "за по-евтино" .
Още тогава оставих една стипендия в Дали-то в Пловдив ( доста скъп ми се вижда магазина междудругото ) и реших да продавам картичките си в цветарския магазин на майка ми (Цветарница Галя) , за да си изкарвам пари за материали .
Те пък се и продават картичките (което изключително много ме радва), но все още съм на 20 лв изкарани , 100 похарчени ;р .
Това са последните ми поръчки :


Тази ми е любимата , тези са и едни от любимите ми цветя (направени от мен) . На снимката не се вижда , но върху жълтата основа има тюл , майка ми го ползва за букетите и аз доста често си взимам от нейния за картички , прави обикновения едноцветен фон по-интересен :) .


Тази беше заедно с плик ,опаковка на подарък и букет . Изглеждаха много добре заедно , майка ми използва същия тюл като на картичката за букета :) . За тази картичка ми е и първият бакшиш ^^ .

Момичето , за което беше горната картичка , дойде да я вземе заедно със своя приятелка и тя също си поръча като нейната , само , че си хареса друго цвете :) .
Точно докато правех цветето и разглеждах блогове видях Квилинг предизвикателството и реших да направя още две цветя , да е още по-"квилнато"(или както би трябвало да е прилагателното от "квилинг" ;р).
Картичкофурийско предизвикателство № 16 Квилинг

Тази е за годишнина на родителите на моя съученичка , трябваше да е по-сватбарска и мисля , че го докарах , още имам брокат по пода , но в крайна сметка си ми харесва ^^ .На снимката не си личи особено , но белия картон е с едни завъртулки по него и е леко бляскав , на живо е много хубав :) .
Лека вечер !

5 коментара:

  1. Страхотни идеи имаш, много ми харесват картичките ти. Тези в лилаво ми изглеждат минита или поне по- малки от обичайното и особено много ми допадат :).
    Чудесни са!

    ОтговорИзтриване
  2. Всичките картички,които видях тук много ми харесват,имам си и фаворит и това е картичката с квилинг.Продължавай смело напред!

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесаха картичките, които правиш! Много добре се справяш! Пожелавам ти много успехи!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни картички, много са красиви :)

    ОтговорИзтриване
  5. Сега ги виждам тези картички.Печата с маковете и на ме ми харесва много и го гелдам от доста време. Много добре си го сачетала.Браво!

    ОтговорИзтриване