понеделник, 31 май 2010 г.

В лилаво

Здравейте !
Днес е последният почивен ден (съботите и неделите не ги броя , все пак тогава по принцип не учим ;р) до края на учебната година и началото на юни се очертава да е по-тежко , така че сигурно чак след седмица - две ще мога да покажа последните си картички и снимки , но засега само едни покани , които направих събота и неделя .
Поръчка са ми , трябваше да са в лилаво , три по-големи за родителите и кумовете и една примерна за останалите гости , ако я харесат , ще ми поръчат още 30-40 .
Не се надявам много , за да не се разочаровам , но все пак бих се радвала да имам по-голяма поръчка :) !

Тази е примерната , трябваше да е нещо семпло и от което мога да направя 30-40 още . На снимката си личи , че съм залепила лентата с цветето малко по-наляво отколкото трябва , оправих го , след като видях снимката :) .




Лека вечер на всички !

6 коментара:

  1. Поканите са чудесни.
    Най-много ми харесва последната.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм за последната и дано получиш поръчката! :)

    ОтговорИзтриване
  3. много са хубави,на мен много много ми хареса пред последната страхотна е!стискам палци за поръчката

    ОтговорИзтриване
  4. Много са хубави! Обаче последната е супер!!!
    Дано да поръчат още! Ще стискам палци!

    ЧЕСТИТ 1 ЮНИ!

    ОтговорИзтриване
  5. Браво!Дано ги харесат и "виновниците" и да получиш поръчката.Успех!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни са, много са хубави :)
    Искам само да те питам защо нямаш поле(притурка) за последователи?
    Желая ти хубав ден!

    ОтговорИзтриване