събота, 19 юни 2010 г.

Снимки от село :)


Здравейте ! Аз "долитам набързо" с няколко снимки от последните ми ходения на село , но нямам интернет на компютъра , та съм на лаптопа , а там цветовете изобщо не са реални , затова може да са много тъмни ... Ако от Евроком го оправят скоро , ще се върна да ги редактирам , но засега няма как :) . Би трябвало да заваря щъркелчета като се върна на село по-другата седмица , дано всичко да е наред :) .
Последният път , когато си ходих , имаше ужасен вятър и както си минавах покрай гнездото и изведнъж литна щъркела , вятъра направо го отнесе . После половин час не можа да кацне обратно , точно протегне крака към гнездото и някое течение го запращаше в друга посока .

После уж щях да ходя до гората (силно казано гора , но някога е била доста голяма) , но реших да си остана на къра , седнах на земята и просто слушах вятъра , гледах житните класове и си мислех :) . Като че ли това усещане най-много ми липсва в града , за момент да спреш , да се заслушаш,огледаш и да се почустваш част от нещо много по-голямо и по-велико от теб :) .

И нещо малко по-цветно :) . Мисля , че започвам малко по малко да превъзмогвам страха си от змии , за да снимам това минах точно където бях видяла змия малко по-рано . То не е точно страх от самите животни , страх ме е да не настъпя някоя ... При последното ми ходене на село бая змии видях , особено на бента,там е като развъдник . Поне ще има ядене за щъркелите ;р . Единствено ми стана гадно в двора като разбрах,че имаме също , поне да ядат мишките,ама не, и мишки имаме ;р . Трябва да си купя противоотрова също , около дългъна имало усойници , пък аз все там се разкарвам покрай птичките ...

Боядисах контейнера на лимона , малко петунии за цвят и стана много по-красиво от преди . Само дето забравих да снимам и лимона в цял ръст , той е доста голям , точно е навързал и лимони . Аз лимони с по-дебела кора не съм виждала никъде , 1 см поне е кората , но така миришат , усеща се мириса на лимон като минеш по пътеката :) .


И накрая скромната ми градинка , на село двора ни е доста голям , та има още бая градинки за оправяне,но започнах с тази част . Нямам снимки от преди , но си беше тип дивото зове , само розата (то май само стъблото й се вижда на снимката , иначе цъфти много интересно,бледожълто с червено) си беше от преди . Сега има примули , това покрая не знам какво е , беше на една туфа на друго място в двора и аз го разсадих , дано да пусне бързо още листенца и да стане като бордюр . До петуниите има едно зелено,бяло цъфтяло , то вече е цъфнало,но аз не съм си отишла на село да го видя ... Теменужките , тези обикновените,ги преместих покрай дувара , а пък от шарените насадих 3-4 , така че да са като една по-голяма , но от тея големи листа на...баща ми все ми казва името на растението и аз все го забравям , но на снимките скриват теменужките . Орязахме и на съседите черницата (никой не обитава къщата в момента , да не излезе,че ходим да орязваме чужди черници ей така ;р) , за да не е такава голяма сянка и разликата е наистина голяма , преди никакво слънце не стигаше до този кът .
И точно всичко бях оправила и мина къртица и всичко надигна . Аз тъкмо се бях нагласила да снимам и гледам примулата шава ;р . Странно ми беше от къде е дощла,защото е отделено място,бетон отдолу... Запуших няколко дупки в дувара и дано да не ми пречи на цветята повече :) .
Дядо ми е инструктиран да полива всичко , насадих и няколко хортензии на други места в градината , от баща ми имаме три върби , съвсем млади още , но са с къдрави листа и са много интересни , остана ми 1 касетка кученца и едно като камбанки да насадя и ще замяса положението :) . Дано като си отида , да заваря всичко или както го оставих,или по-хубаво ; последният път дядо ми беше изкоренил една теменужка , холандска с дребни бяло-сини цветчета,много хубава , точно се беше хванала и имаше много нови листа ... ама на него всички теменужки са му еднакви , та сега имаме от това,което цъфти бяло на нейно място ...
Това стана доста дълъг пост , затова спирам , като почне ваканцията ще боядисвам стаите , дядо ще замазва дупки в мазилката отвън , дано най-накрая да дойде и майстора да оправи лампата в спалнята , че сме 1 година на свещи , ще викаме и майстор за голямата дупка в тавана ,изобщо на село ще светне ;р . Аз нямам някакви особено бояджийски способности , но се старая , пък колкото,толкова :) .
Лека вечер на всички !

2 коментара:

  1. Страхотен пост, предтавих си всичко което си описала :)
    Много хубави снимки, особенно тези с житните класове и поляната с цветята :)
    Желая ти хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  2. маковете и класовете и мен много впечатлиха,
    и разбира се застиналия в полет чичо Щърк!

    ОтговорИзтриване