неделя, 17 октомври 2010 г.

Здравейте :) !
Есенното време ми влияе добре творчески , и есенни картички,и коледни , тиквени курабийки , готвя с броколи напоразия /отчасти защото много го обичам , отчасти защото баща ми донесе вкъщи 2 огромни глави/ , днес даже направих пица с броколи , да знаете как реагират 11-годишни момчета на броколи , и то върху пица ... ;р .
Но присъдата беше , че пицата е превъзходна , ако не броим броколито :) .
И в цялата работа 1 проблем имам само , къде изчезна картона цвят "Пясък" , нито в Двете Елши , нито по книжарниците го има ... Ако знаете как ми липсва (нали разбирате вече цели 3 дена съм без него) . Утре ще ходя пак да го търся из Пловдив , дано да имам късмет , че толкова идеи имам и 90% от тях изискват този картон ...

Тази картичка е от мнооого отдавна , но пък ми е една от любимите .


След като снимах картичката , сложих Glossy Accents по жилките на главното листо и стана супер , толкова супер , че не можах да я снимам в краен вид , защото се продаде веднага ^^ .

И като за финал , пицата с броколи и тиквички :) .
Лек ден !

5 коментара:

  1. Чудесни са, особено втроата е страхотна :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни картички си измайсторила. Пицата изглежда много апетитно. :)

    ОтговорИзтриване
  3. снимката на пицата, ме впечатли силно, за малко да забравя, че коментара ми следва да бъде за картичките....
    мда
    много стилни - но нищо ново не казвам!

    ОтговорИзтриване
  4. Картичките ти са много красиви, изпипани и направени с много вкус.

    ОтговорИзтриване