събота, 2 октомври 2010 г.

Честит празник !

Добро утро :) !

Аз поизчезнах малко , но това не означава , че не съм правила картички , точно обратното даже . Няма да слагам снимки на всички , че публикацията ми ще стане километрична , но все пак да ви покажа картичките , които направих вчера по случай 2-ри октомври .
Тъй като е празник , днес в "Цветарница Галя" картичките ми са на промоция , за всяка закупена картичка , 1 подарък :) .
Вчера направо се изненадах от себе си като видях какво количество картички направих : 24 картички за подарък на клиентите (само дето забравих да ги снимам тях) , 6 картички с плик към тях , 2 среден размер и 7 малки . Ето някои от тях (извинявам се за качеството на снимките , слънцето вече беше залязло като се сетих да снимам) :









Последните две картички заминават за играта при Елшите :) .
Е, това беше от мен засега , лек и а дано малко по-топъл ден на всички ^^ !

5 коментара:

  1. Честит празник и на теб :)
    Картичките ти са чудесни,много колоритни и излъчващи топлина.И трите са страхотни.И за това не разбрах защо и първата не е при Елшите,ами само последните две?

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за милите думи :) !
    До края на деня може да направя още някоя картичка , пък тя може да стане по-хубава от тези , затова исках да имам възможност за още едно участие при Елшите (нали може до три картички ;р) , а ако не направя други картички , ще сложа още една от тези :) .
    Лек ден !

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник и на теб!Много харесвам стилът ти. Прекрасни картички си сътворила. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Все по- очарователни картички правиш :). И завидно количество. Поздравления!
    Последната ми хареса особено много.

    ОтговорИзтриване
  5. Картичките ти са страхотни, много ми харесват.

    ОтговорИзтриване