вторник, 29 ноември 2011 г.

Картички,поздрав,училище и искрена благодарност


Здравейте :) !
Мен за малко пак да ме "врътне" живота,усещам се как по-рано от 12 не съм си лягала от много време,вървя и спя. Хах,до толкова автопилотно,че днеска на класната по литература пиша,пиша и абе нещо познато ми изглежда. Все едно и преди съм го писала. За момент се спрях да попрочета написаното и да,това определено са моите разсъждения върху "Занемелите камбани". Само дето темата ми беше за "Чорба от греховете на отец Никодим".

Сега ми е едно леко и спокойно,получих добри с потенциала за много добри новини днес,прибрах се от училище,похарчих си парите и пак съм на минус (пусти материали, все искам още), ама ми е спокойно,хубаво. Затова реших и да се отбия набързо тук,ей така съвсем непретенциозно,да ви поздравя с любимата ми песен и да ви пожелая хубав ден !

Когато за пореден път ни викат в училище, ама за много бясно викане става въпрос, и ни натякват колко сме били прости, за да разберем Камю и ексистенциализма/бонус точки за мен, ако съм оцелила правилния жанр...като почнат крясъците и окончателно умът ми отива някъде другаде/ и искрено започвам да се чудя аз какво правя там, се сещам, че ще се прибера, ще си пусна любимата песен и ще разбера за какво се пее в нея. Е, то в нея текста е съвсем простичък, но пък смислен, че можеше и със знанията ми от 8-ми клас да го разбера, но пък щях да пропусна всеки ден сцените тип "аха да си тръгнат след като се навикат, съберат си нещата и все пак се връщат". Винаги се връщат, предсказуема работа са учителите :) .


Сега вече съм по пижама и ще спя . От кога чакам да се завия на топло и да знам,че не трябва да ставам след 3-4 часа. И на топло, и на безплъхово, че на село имам време да спя, но пък някак си не е толкова комфортно, когато около теб се разхождат въпросните животинки. Изобщо не съм предполагала,че са толкова шумни. И безстрашни. Е, то и аз съм малко "Пазете, че ще си хвърлям вестници по вас!" , хвърля няколко и се усетя,че може да ги изядат, пък абсолютно всички броеве на Градинар са ми ценни, прибирам си ги, завивам се през глава и чакам да съмне :).

Аз иначе имам 37-точков план за действие, общо взето от сега всеки ден през декември ми е зает . Но пък нека да имам работа, защото пак искам нов обектив. Добре, че съм предвидлива, та 24-та точка е да се наспя. 25-та пък гласи след като се наспя, на свежа глава да се сетя какво още имам да правя, 37 точки звучат направо наивно .

Благодаря ви за коментарите, за всички мили думи, толкова им се радвам. Изобщо колкото и хаотичен да е животът ми в момента и все да бягам за някъде, даже 2 пъти да закъснея, наистина ми е хармонично и спокойно. Вероятно защото все вярвам, че всичко ще се нареди, пък това се допълва и от малка доза непукизъм, но и със сигурност и вие, моите 107 последователи и времето, което отделяте за моите публикации (пък те са си бая дълги:) имате пръст в тази работа !

24 коментара:

  1. :)
    Точка 38 - наслаждавай се на живота си...

    Само давам идеи де... :) Не че не го правиш! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, наистина ми харесва чистотата вътре в теб, която струи от писанията ти!
    Имам една молба - моля, слагай интервал след препинателния знак запетая! - чете се много по-лесно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей! Поизпуснах те малко откъм коментари, но това не означава, че не следя с интерес публикациите ти. Повода за този е друг обаче. Поогледах се в блога ти за някакъв имейл, но не открих. Ще те помоля, ако искаш, разбира се, да ми пишеш на моя - missemerald@ab.bg, тъй като трябва да искам разрешението за нещо. Ще бъда много щастлива, ако се свържеш с мен! Поздрави и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей ! Имаш блог-наградка при мен : http://sunshinefantasy.blogspot.com/2011/12/blog-post.html Поздрави ! Светла

    ОтговорИзтриване
  5. Ох винаги зареждаш много позитивно! Търсих твой имейл, но нещо не откривам. Моля те да ми пишеш на rumiana.bosseva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  6. картичките са страхотни, поздрави и до скоро

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей,

    Имаш чудесен блог и твориш чудесни неща! Поздравления! Би ли оставила някакви координати чрез сайта ми или на : mirrofish@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  8. Пища този коментар на последния пост, защото просто не знам къде другаде.

    Преди два дена се натъкнах на твоя блог и така едно хубаво ми стана. И продължих да чета и още по-хубаво. И така за 2 дена съм изчел целият блог. Много неща ми идваха да споделя през това време, но няма как да напиша коментар към всеки пост, та за това го пиша тук по-сбито.

    Първо за градинарстването, защото ми е на мен любима тема. Силно препоръчвам да прочетеш... да започнеш с 2 книги. Онази снимка с натрупаните книги и най-горе 666 съвета за градинаря я помня, и аз едно време я намерих сред книгите на дядо ми и я подхванах, не е това правилната книга обаче, поне струва ми се не и за теб. Та да си дойда на думата, градинарстване, екология, философия и духовно развитие за мен са неразделно цяло, както изглежда и за теб е така или би могло да е така и за това препоръчвам следните книги.

    Gaia's Garden, Second Edition: A Guide To Home-Scale Permaculture by Toby Hemenway
    Тази книга е едно увлекателно и доста практически насочено въведение в пермакултурата, а след като се зарибиш за този метод за промяна на света към по-добро ще намериш още доста четиво по темата. Това което ти давам са малки сламки които да ти покажат света/градинарстването/отношенията от различен ъгъл.

    The One-Straw Revolution: An Introduction to Natural Farming by Masanobu Fukuoka
    Е малко по-философска и духовна, но също предлага много добри идеи за начина на градинарстване/екология/отношение.

    Разбира се, може би ти вече си се натъкнала на тези книги, но просто не можах да не подам ръка, когато е толкова лесно да посееш в тази плодородна почва която ти си създала.

    Второ искам да ти кажа, че не си сама. Знам от личен опит, че понякога е малко самотно когато си различен. И знам, че помага да знаеш, че има други хора като теб. А такива има много, хора открити, споделящи, позитивни, в непрестанна надпревара да направят светът по-добър, готови да помагат на хора и природа, хора обръщащи се към корените, хора които виждат красотата и радостта в малките, истинските неща. Потърси ги онлайн, ще се учудиш. Но важното е да знаеш, че ги има и стават все повече.
    От горе на всичко, моите наблюдения показват, че в България това общество се развива много по-бързо от където и да е другаде.

    Искам също така да ти изкажа дълбокият си респект към теб, не за нещата които правиш, защото винаги нашите действия са следствие на нашите мисли, а нашите мисли са следствие на нашите чувства/усещания, а именно за начина по който усещаш света. Това е много финна духовна тематика и не е лесно да се пише за нея с думи. Просто исках да предам от моята душа към твоята уважението което пораждаш в мен.

    ОтговорИзтриване
  9. Ученето в чужбина, така и не разбрах какво ще учиш и къде, но най-вече не разбрах защо. Знам, че родителите понякога успяват да внедрят желания в децата си които не са техни. Обществото разбира се винаги помага за това.
    Чужбината е интересна, разширява ти кръгозора, срещаш се с нови и непознати неща, но аз не съм намерил място на което да се чувствам по-удома от колкото в България. Някак си има огромно значение къде си израснал като дете. Ех... тук се отклоних, исках само да кажа, много внимателно слушай сърцето си и преценявай дали желанията са твои или са отражение на нечии чужди виждания.
    С което не искам да кажа, че родителите са виновни, всеки родител иска най-доброто за детето си. Просто понякога човек предава несъзнателно своите желания на друг човек.

    Снимките ти са много добри, харесват ми. Виждането ти е добро. Обективите на канон наистина спират да фокусират по някое време, и ние сме го имали този проблем.

    От това което усещам като отношение към съучениците и средата ти си вадя заключения, кой знае дали са правилни, че ти си по-самостоятелна и затворена. Да определено е по-лесно да слушаш себе си когато си се откъснала, така можеш да следваш собственият си път много добре, но ограничаваш възможностите си да направиш промяна в нечий друг живот. А в това се крие огромна сила и много възможности, възможности да промениш светът и себе си към по-добро. Изчакай да закрепнеш и тогава се отвори и подай ръка. Важното е да си съзнателна, но както ги усещам нещата ти вече си съзнателна.

    Последно искам да коментирам малко по семейните отношения. Навява ми спомени твоята ситуация. И аз имам родители които по едно време започнаха да се занимават с частен бизнес... аз бях пети-шести клас тогава... та знам хората как се преработват и изчерпват когато се занимват с частен бизнес. Особено в България, особено с този български бизнес подход.
    Ако можеш да направиш промяна в техния живот, направи го. Аз не успях с моите родители и последствията не са добри. Цикълът в който влизат се задълбочава все повече, а те все повече свикват с нещата такива каквито са и забравят какви биха могли да са. Някои неща просто не си струват.

    Ех не ми се иска да приключвам това съобщение на такава нотка. Ама така се падна какво да направим.

    Желая ти да изпиташ удоволствието да помагаш на много хора и да виждаш положителните следи оставени от твоят труд в живота на другите.

    Ако ти трябвам, скайпът ми е grond_

    ОтговорИзтриване
  10. Уникални са! Както и всяка една от по-долните ти публикации! Незнам как го правиш, но всеки един твой дизайн сякаш не е правен с ръце!

    ОтговорИзтриване
  11. Искам да се обърна към Fili: Не мисля, че Avocett има нужда от съвети, насоки и акъл. Тя е точно такава, каквато си е и затова е страхотна, защото е себе си. Това я прави уникална. Достатъчно е умна, за да намери сама онова, което търси. Сам казваш, че "Просто понякога човек предава несъзнателно своите желания на друг човек." - именно! Ти не си успял да постигнеш онова, което е тя. Затова нека да мине сама по пътя си. А ние да я подкрепяме и уважаваме за изборите, които прави.

    ОтговорИзтриване
  12. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  13. Ивета, предаваш комплексите си с този коментар ;)
    Чак като видях скайп нейма, разбрах, че това е мой приятел и наистина си нямаш идея, колко чист и колко напред е стигнал. И че се радва от все сърце, когато среща съзнателни хора.
    Прощавайте Аvocett и Fili, че се намесих :)

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотни неща правиш, имаш голям талант и потенциал!

    ОтговорИзтриване
  15. Песничката създава невероятно настроение. Докато я слушам сякаш друго няма значение. Самото изпълнение е страхотно, младата певица има много хубав леко дрезгав глас и страхотен чар. То се вижда по насъбралите се слушатели :)37 точки да ти кажа на мен не ми звучат толкова малко, разбира се има значение и какво представляват самите точки. Това с наспиването се е задължително!

    ОтговорИзтриване
  16. Страхотни са картичките! Особено ми хареса първата с двете птички :)

    ОтговорИзтриване
  17. страхотна статия, много благодаря за нея и се радва, че попаднах тук.Има страшно красиви предложения.Снимката с букета цветя, който е в тиква е фантастичен.Много красиви цветя, добре подбрани цветово и в тиквата е новаторско.Искам и аз да имам такъв букет на масата си.Песента е ритмична, казва хубаво "Р" изпълнителката.Картичката в есенни нюанси на пеперуди също много ми допада.Не спирай да твориш, вижда се, че имаш талант.

    ОтговорИзтриване
  18. Поздравления за хубавите картички, много са интересни, иновативни и се вижда, че имат стил и вкус.Бих си взела такава със сигурност.

    ОтговорИзтриване
  19. Нещата които споделяш с нас са страхотни.Пишеш наистина много искрено и от сърце, всичко го виждаме.Може би и затова блога ти има такъв голям успех според мен лично.Продължавай да ни изненадваш и радваш с темите си и хубави снимки.Картичките са невероятни, не знам какво друго мога да кажа. Тази с лястовичката е много нежна и изпълнена с живот.Много добра комбинация на цветовете.Всеки би се зарадвал ако я получи.В училището всеки е имал и хубави и не чак толкова приятни моменти, но трябва да се ходи.

    ОтговорИзтриване
  20. Много красиви снимки си качила, тази с цветята в тиквата е уникална, много топла и бих искал и аз да има такава на масата в кухнята си. Според мен до някъде е по-лесно да слушаш себе си когато си се откъснала, така можеш да следваш собственият си път много добре, но ограничаваш възможностите си да направиш промяна в нечий друг живот, а именно в това се крие огромна сила и много възможности, възможности да промениш светът и себе си към по-добро. Не спирай да мечтаеш и да следваш своите мечти има време за всичко и тези неочаквани приятни събития в тях се крие чара на живота.

    ОтговорИзтриване
  21. Песничката,която сподели в тази твоя статия е много хубава, не съм я слушала много пъти, но вече и текста съм запомнила, уникална е. Наистина има много, хора открити, споделящи, позитивни, в непрестанна надпревара да направят светът по-добър, готови да помагат на хора и природа, хора обръщащи се към корените, хора които виждат красотата и радостта в малките, истинските неща. Не си различна, а ако си такава, то всеки един човек е различен сам по себе си. Пишеш добре и картичките са разкошни, иска ми се да имам една такава с тези лястовички или пеперуди.Има добри хора, но не са много.

    ОтговорИзтриване
  22. Много ми хареса как си написала това...."аха да си тръгнат след като се навикат,съберат си нещата и все пак се връщат" . Винаги се връщат,предсказуема работа са учителите .." много е кратко пък толкова смислено и те кара да се замислиш. Винаги се връщат така ехахахах няма измъкване.КАРТИЧКИте са уникални и скоро наближава и този празник,който за мен лично е по специален празник за майките ни,които дават всичко за нас, а ние не спираме да ги ядосваме, но това е един кръговрат май. Блога ти е супер и снимките,които сподели с нас също.

    ОтговорИзтриване
  23. Песничката е много весела, ще я приема като поздрав и за мен :) Много ми хареса онзи натюрморт с мъхът и гъбите. Дървесни гъби предполагам. Интересно ми е как е направен и оформен. Искам да опитам да сътворя нещо такова... Оранжевата картичка с пеперудите също е много свежа по мое мнение :) и прекрасен поздрав към приятелите за пролетта. Дали се продават и на каква цена?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гъбите са ми подарък от баща ми, който се занимава с внос на цветя и посадъчни материали от Холандия, та така са си пристигнали :) .
      Но пък мисля, че лесно може да се направи нещо подобно с материали от гората, само трябва да се внимава да е от място, от където е позволено, и гъбите съответно да не са някой защитен вид.
      Ние сами си направихме подобна аранжировка с изсушени сърнели.
      Всичките ми картички се продават в сладкарница за цветя "Галя" на ул. Христо Г. Данов 30 в Пловдив. Ценово зависят от самата картичка и размера, тези тук отдавна са продадени, на 5лв мисля :) .

      Лек ден!

      Изтриване