понеделник, 21 май 2012 г.

"И дим да ме няма..."



Пфю. Ей, тва напрежението голяма работа. Досега цял ЛИС за 1 час не бях писала.
Аз съм доволна от себе си, на теста си проверих отговорите и всичко ми е наред, сега остава и със съчинението да е така :) .
На всяка тема щях да бъда доволна, сега малко Елин Пелин и селски неволи - определено предпочитам. Ама нищо, и на "Под игото" ми хареса темата. До последната секунда съм писала. 3-минутното ми заключение дори не мога да си го спомня сега. Гледах да вмъкна "народопсихология" и "фундаментални категории" , сложни думи, да се радват проверяващите.

Докато чакахме да ни раздадат матурите само тази песен ми се въртеше в главата.
Е, преполових "изпитанието"... А сега бягам на село :) .

5 коментара:

  1. Хей, стисках ти палци тази сутрин! :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Отдъхнах си!
    Цял ден съм те мислила за тая матура. Странта тема се беше паднала.

    Шестицата кога ще ти я съобщят? :-)

    Поздрави,
    Нощни очи

    ОтговорИзтриване
  3. И аз цял ден те мисля и следя блога за коментар, браво на теб, бях сигурна, че ще се справиш блестящо, сега чакам да се похвалиш с отличните резултати!

    ОтговорИзтриване
  4. Браво, истински боец! Моят син държа изпит за седми клас, та май се притеснявах повече от него, но темата ви за матурата и мен малко ме озадачи, макар че преди...години и аз с "Под игото" влязох в Пловдивския университет. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Браво, сега си почини на село, че вдругиден пак ще стискаме палци:)

    ОтговорИзтриване