петък, 25 май 2012 г.

От 1 до 12 през преструвки, суета и малко радост :)


Айде и това хоро го изиграх. Много се радвам, че отидох на бала и изобщо не съжалявам.
Не че ми хареса особено, беше си... нормално :) .
Но за мен си беше цяло постижение, че отидох, то звучи маалко прекалено, но наистина надскочих себе си .
Аз в тази крайност доста често се улавям напоследък. А чуя, че нещо "никога" не бих го направила, и веднага съм се засилила .
Ако нещо ще ме ограничава, няма да съм аз самата .
Пък и за баща ми беше важно събитие, щеше да бъде прекалено егоистично да го лиша от тази емоция.
Ентусиазмът ми беше...хах, сега ми идва да кажа деликатно завоалиран (пусти ЛИС-ове!), но да, определено беше едва доловим.
А какви луди пари се харчат за тоя бал, абсурдно е просто. Аз си купих лак за 50 стотинки и червило за лев и 20, отидох в 7 и половина сутринта на фризьор и след това посрещах... клиенти в магазина :) .

И тамън бях заприличала на абитуриентка и то просто такава висша форма на ентусиазъм, че битови обекти като врати останаха незабележими.
Не бе, просто се загледах в калдаръмчетата пред магазина и ама така брутално се забих в стъклената врата...
После стъклото 1 минута трепереше. Аз малко повече.
Е, разминах се само с джонга и зачервяване, ама още ме боли.

Благодаря на всички, които са си мислили за мен по време на матурите ! Аз много вярвам в позитивни енергии и подобни, така че наистина сте ми помогнали !
Сега ако може да продължите така и до 11 юни, защото по френски ще е много на кантар работата.
Все още може да имам и 6.00, дано който ми проверява съчинението да е благосклонен и да ми даде максимум брой точки.
Искрено благодаря !

32 коментара:

  1. Прекрасна рокля, визия, прическа и усмивка! :-) Попътен вятър!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна си, поздравления! Много успехи ти пожелавам, слънчево момиче!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна си!И от мен пожелание ,ентусиазмът с който изживяваш всеки един момент от живота никога да не те напуска!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасна рокля, прекрасна усмивка. Продължавам да стискам палци

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна абитуриентка с разкошна усмевка и изключително мъдри мисли. Стискам палци и дано всичко стане както го искаш.

    ОтговорИзтриване
  6. Гери, прекрасна си, ефирна и нежна. Много попътен вятър и късмет, ти другото си го имаш.

    ОтговорИзтриване
  7. Невероятно красива си!
    Винаги е печелившо да заложиш на естественото и семплото.:-)
    Макар ентусиазмът ти да е не е бил на 6, то със сигурност си засенчила всички останали.
    Стискам палци и много попътен вятър ти желая!

    ОтговорИзтриване
  8. Много си хубава!:) Пу-пу да не ти е уруки както викат бабите;) И продължаваме със стиснатите палци!

    ОтговорИзтриване
  9. Сякаш царицата на цветята - Розата, е оживяла! Напълни ми очите, душата, сърцето, сетивата! Искрени адмирации за начина, по който изглеждаш и за избора ти на тоалет! След днешния шок, който изживях, гледайки абитуриентската мода, ти си истинско съвършенство! Няма да спра да те мисля, да ти изпращам позитивна енергия и от все сърце ти пожелавам УСПЕХ! Защото ти можеш! И ще постигнеш всичко, за което мечтаеш!

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасна абитуриентка си - наистина си много елегантна и показваш много вкус в прическа, рокля и изобщо цялостен вид. Пожелавам ти много успех в това, което си си избрала като професия (и аз съм еколог, та приветствам още повече избора ти, освен ако не си го сменила междувременно, де;)))

    ОтговорИзтриване
  11. Много красива абитуриентка!Истинска неподправена красота,младост и чистота !!! Успех и попътен вятър!

    ОтговорИзтриване
  12. Браво! Любимия ми цвят никога не е изглеждал толкова чудесно върху тази слънчева усмивка:)Вдъхна ми вяра, че все още има млади хора, които знаят какво е финес, изтънченост и най-хубавото- ум!
    Късмет пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  13. Ти си една прекрасна млада дама! Толкова очарователна и естествена абитуриентка отдавна не бях виждала. Стискам още палци за матурите. Много успехи и все напред и нагоре! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Естественото внаги е най-добро,избрала си прекрасният червен цвят,хубава си,умна,останалото ще си дойде само!Успех ти желая!!!

      Изтриване
  14. Красиво е! Не само роклята и това как изглеждаш, а и това което пишеш. Харесва ми отношението ти към това събитие, което за съжалени напоследък се превърна в голяма пошлост.

    ОтговорИзтриване
  15. Браво, ярка си, цветна си, различна си! Решението ти да отидеш е прекрасно, различните следва да могат да бъдат разпознавани някак, сред другите, и следва да бъдат социално адекватни. А ти- елегантна и разумна - и само това ти стига! Успех напред!

    ОтговорИзтриване
  16. Прекрасна! Успех ти пожелавам и сбъдване на всичко мечтано от теб :)

    ОтговорИзтриване
  17. Такава неочаквана радост за очите си, не мога да ти се нагледам!
    Успех с матурите, изпитите и пътя по който ще поемеш от тук насетне!
    От сърце ти го желая, хубаво момиче! :-)

    ОтговорИзтриване
  18. С риск да прозвуча банално ще кажа, че все пак в България има и свестни и умни и красиви млади хора. Браво, момиче! Ти си една от тях. Само така! Бях се уплашила сериозно за бъдещето на Балгария като гледах разни снимки на абитуренти из мрежата.

    ОтговорИзтриване
  19. Хайде, Гери - успех и попътен вятър, както казват хората! Палците, несъмнено си ги стискаме, и да не пропусна - много красива абитуриентка си била!

    ОтговорИзтриване
  20. Гери, поздравляния! - за прекрасната рокля, която носиш; за начинът, по който изглеждаш и за неотразимата ти усмивка - УНИКАЛНА СИ! И знаеш ли, червеното, ти отива!
    Не се съмнявам, че ще имаш успех във всичко от тук нататък, защото ти знаеш как да го постигнеш. Всички ние сме мислено с теб! Пожелавам ти много успех не само в учението, а и във всичко останало и с нетърпение очаквам добри новини! Успех!

    ОтговорИзтриване
  21. Адриана Димова27 май 2012 г. в 0:47

    Нямам честта и удоволствието да те познавам лично, прелестно момиче, но искам да те поздравя за великолепния начин, по който изглеждаш - тоалет, прическа, осанка и ...тази сияйна усмивка... напълни ми душата с красотата и младостта си!
    Пожелавам ти от сърце да си жива и здрава, много щастлива и обичана от тези, които обичаш и истински доволна от Живота, който е пред теб!
    Щастливо плаване в морето на Живота и попътен вятър, мило момиче!

    С уважение и възхищение:
    Една лелка от София

    ОтговорИзтриване
  22. Здравей, Гери! Добре е, че си отишла на бала - изглеждаш прекрасно! Открих блога ти преди няколко дни и още не съм прочела всичко, но на места се смях от сърце. Снимките ти също са много хубави! Пожелавам ти успех и късмет в това, което си си намислила оттук нататък и много, много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  23. И аз ти пращам искрени усмивки и добри мисли, очарователно роклено момиче в червено. Сбъдвай се все такава непримирима роза;)

    ОтговорИзтриване
  24. Страхотна абитуриентка и била! Стискам ти от сърце палци за пълно 6!!!Успех!

    ОтговорИзтриване
  25. Прекрасна! Наистина прекрасна - имаш страхотно излъчване, нежна красота и финес. Бъди щастлива!

    ОтговорИзтриване
  26. Прелестна млада дама, сияйна и лъчезарна, но ти винаги така изглеждаш! Много щастие и успехи ти желая и разбира се, че ще стискаме палци! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  27. С естествена красота и чиста душа, умна и креативна, усмихнахте деня ми! Възвърнахте вярата ми в младите момичета! От сърце Ви желая да сте жива и здрава, щастлива и обичана, успех сега и занапред!!!

    ОтговорИзтриване
  28. След всички кадри, на които попаднах от баловете тази година, публикацията ми дойде като слънце след 3 месеца мрак. Прекрасна си!
    И много се надявам будните, интересуващи се, отворени към света хора като теб да са повече!

    Прекрасна си!
    Стискам палци!

    ОтговорИзтриване
  29. Браво, Гери, чудесна си! Попътен вятър ти желая!

    ОтговорИзтриване
  30. Просто си прекрасна! Толкова естествена, слънчева и нежна! Роклята, прическата, усмивката, всичко!
    Пожелавам ти успех при кандидастването, само 6 на изпитите и много сбъднати мечти!

    ОтговорИзтриване
  31. Много си хубава Гери и много красиво и естествено, истинско е всичко при теб! Много късмет и смело напред!

    ОтговорИзтриване