понеделник, 11 юни 2012 г.

В името на субективизма

... или моето незнание :) .

Държавни зрелостни изпити Резултат
Български език и литература Отличен (5.98)
Френски език Отличен (5.96)

Нали знаете как по изпитите все има някой, който ще напява за едната точка. "Саамо една точка". Винаги много ме дразнило. Е, сега може би ще бъда малко по-толерантна, защото и аз съм в кюпа с едната точка :) .

От френския честно казано съм доволна, това е резултат ей така, само с 2 дни подготовка. Ама много ми се искаше да имам 6.00 по литература. Имам чувството, че я заслужавах тази шестица. Може да съм се подготвяла само 2 месеца, ама през тези 2 месеца се раздадох. Чудя се дали е имало какво повече да направя. Сигурно не, то едва ли тези с 6.00 знаят много повече от мен, с 5.98 .

Дипломата ми се получава точно 5.99 . Единбург ми искат 6.00 . Сега се надявам само шотландците и те да проявят доза субективизъм и да си кажат " Абе, какво като има 5.99, взимаме я."

Много ясно, че ми е малко (или малко повече от малко :) тъпо , не ми беше от най-щастливите моменти, когато нааай-накрая се отвори сайта с резултатите, но честно казано съм си добре. Няма лошо да ми е трудно, калявам си характера. Пък и съм си наумила, че на фона на всички неща, които правя много добре, ще се намери и поне едно, в което да съм ама ептен отлична. Без едната точка :) . Аз съм се съсредоточила върху това да съм възможно най-добър човек, пък другото са подробности.

Така или иначе, дръж се свят, идвам. Дали ще е от Шотландия или Англия, още не се знае, ама при всяко положение, тръгнала съм смело напред :) .
Само да си прекопая картофите и да насадя зелето.

8 коментара:

  1. Много съм "за" идеята преди всичко да си добър човек, а с тази точка или без нея, ще има кой да те оцени истински! Успех :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни резултати! Едната точка е важна, когато от нея зависи всичко. Така кати те чета от нея нищо не зависи, ти си пълна с планове! Стискам палци и в Единбург да си кажат:"Е, от тази точка нищо не зависи" :)) Успех!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, поздравления! :)
    Сигурна съм, че закъдето и да си се запътила, ще се справиш! Защото искаш и можеш! :)
    А и съдбата си знае работата (с леки побутвания от нас ;)).

    ОтговорИзтриване
  4. Гери, браво на теб, страхотни резултати ... да ти си максималистка, но едва ли някаква си "точка" е в състояие да те спре :) Смело напред и успех в сбъдването на мечтите ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Едно огромно БРАВО!! :)
    Стискам и аз палци за Единбург! ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Аз пък знам че ще те вземат! Трябва да са съвсем луди, ако не го направят... и резултатите ти са страхотни!!! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  7. С или без тази едничка точка имаш моите поздравления - справи се блестящо, това е!
    Успех и чакам да се похвалиш коя дестинация поемаш.
    А, чакам и снимки на зрели домати и още много вълшебни кътчета от твоята градина.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. И аз ти срискам палци!!!! Резултата ти е страхотен, не трябва да ти е тъпо, а да се гордееш със себе си!!!!! Дано те приемат, където искаш, пък ако не, значи не е трябвало да си там...:)

    ОтговорИзтриване