събота, 17 август 2013 г.

Образцов дом в снимки

Няма лъжа, няма измама, още малко /много/ и ще си заслужа табелката.
Няма и достатъчно внушителни снимки тип "преди", че да изглежда сега още по-внушителна промяната, ама айде, да не се самоизтъквам прекалено :)).
Уж толкова прилежно снимах, но съм пропуснала коридора. Накратко - вече не се спъваш в търкалящи се орехи, като влизаш, не се чува шмугване на цялата рода мишки /дупките са запушени с основния ми декориращ елемент - мамули от царевица/. Няма чували, кашони и касетки с дърва, разделихме се и с мрачното кафяво портманто. Искаше ми се да сме по-далече един от друг, ама на, в избата е. Прави компания на неработещите печки, радиатори и прахосмукачки :)).
От коридора попадате в хола - ама е имало моменти, в които е в такова състояние, че се чудиш къде точно си попаднал!
След първоначалното разчистване:
И по последни данни:
Реших леко да прикрия вратата към съседите или да подменя: "Абе, ти защо имаш диван пред вратата?" с "Ее, каква хубава ниша!". Аз поне много й се радвам, бурканът беше пълен със сушени ябълки, ама ги изядохме преждевременно :)).
Остана да боядисам в бяло и вратите и прозорците към вече почти бившата стая с натурии. Три от стъклата на вратата липсват и понеже хем не мога да слагам стъкла, хем едва ли ще намеря същите, ще мушна картони, обвити с декупажна хартия на тяхното място. Колкото и естетически да изглеждаше залепеният с кафяво тиксо тапет на розички, поемаме в друга посока за развитие :)). Старият портрет на родителите на баба ми беше изваден иззад гардероба, избърсан от мухала и сега чака ред да го нося в Пловдив на реставрация преди да го върна в рамката и да го закача някъде.

Моята стая започна от:
И сега:
Втората спалня не претърпя някакви драстични промени, подредих три огромни купа с черги и одеала, смених покривалата на леглата и махнах тъй любимите ми щори.
Стаята с натуриите - ех, това беше борба! Борба, която ще продължи и догодина с огромното купище с чували с дрехи, което вече опира в тавана и се надвесва доста заплашително.

Снимката е много стара, през последните две години се напълни още повече, защото всичко, неискано от мен в двете спални, беше местено там. 
А сега - ама то имало под в тая стая, че дори и две легла изскочиха!
Аз явно съм била толкова зашеметена от постигнатото, че не съм успяла една неразмазана снимка да направя :)).
Предстои ремонт на покрива, укрепване на две от носещите греди, замазване на дупките, където е паднала мазилката, боядисване с грунд на навеса пред кухнята, а след това и с бяла боя. Имам накупени и рамки за снимки, които да очаквам по стените, да не е толкова празно и бяло, но още съм на етап подбор на материала :). Ще сменя и снимките в някои от вече окачените, че три клюмнали гербера във ваза не ме трогват особено. За съжаление предстои и да си напиша и лятната курсова работа, та за боядисването прехвърлям топката на сестра ми, докато аз се чудя коя трева каква е :)). Предстоят и още 992834 неща, а на мен все ми се иска да свърша всичко и да кажа: "Е, готово е, повече нищо няма да пипам!", ама айде, да имам работа и за идните години.

15 коментара:

  1. Ех, момиче... с такова удоволствие изчетох публикацията! Сигурна съм, че лека полека ще го изпълниш и с цвят по своя си начин :).
    "Е, готово е, повече нищо няма да пипам!" - Неее, нали няма да го кажеш? ;Р

    ОтговорИзтриване
  2. Капка по капка вир става, нали знаеш. Браво и смело напред! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Къщата е станала много уютна. Чак ми се прииска да ти дойда на гости :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Напълни ми душата, браво!Това под масичката радио ли е?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Грамофон! Само дето преди три години като го вадех изпод леглото, края на кабела се беше закачил някъде и аз за по-лесно го отрязах. Та сега чакам да се науча да сменям кабели,та да проверя как работи - и плочи имам :)).
      Поздрави,
      Гери

      Изтриване
  5. Много,много хубаво е станало.Браво!

    ОтговорИзтриване
  6. Браво, Гери! Страхотно е станало, а нишата - уникална е :)

    ОтговорИзтриване
  7. Отново ни зашеметяваш, Гери! Браво за постигнатото дотук! А моята баба пълнеше дупките от мишките с топчета от репеи :)

    ОтговорИзтриване
  8. Браво на упоритото момиче. Много ми хареса нишата, "заплюх" си и куфарал Поздравления за труда, който си положила,Гери!

    ОтговорИзтриване
  9. Много лично, романтично и толкова чисто в онзи осезаем за сетивата смисъл, който дори може да помиришеш! Твоето местенце! Усмивки!

    ОтговорИзтриване
  10. Харесват ми столовете, ъгълчето с масата чантичката и чергата, покривката на леглото с дантелата/обожавам дантели и бродерии/, нишата с дреболийките.Обърни грамофона с лице!Яна

    ОтговорИзтриване
  11. Браво, наистина забележителна "пълна промяна" :-) Чак ми се прииска да ти дойда на гости :-)

    ОтговорИзтриване