сряда, 22 юни 2011 г.

93 дни лято - ден първи :)

Ейй,вижда му се края на училището :). Вече официално е лято, на мен ми е лятно много отдавна (но пък аз се замислям да си почвам зимните картички и ми е почти коледно вече ;р) и реших да започна проекта 93 дни лято. Тук да си призная, че в началото на годината имах амбицията и за 365 дни снимки, даже издържах повече от месец, обаче какво стана не знам, голяма част от снимките изчезнаха. Винаги ме е яд за погрешно изтрити снимки, този път повече от обикновено, защото загубих една минифотосесия на мама с брат ми и сестра ми, а те снимки заедно нямаха от години. И от тогава не съм имала възможност да я повторя, а от проекта отдавна се отказах, може би догодина. 93 дни лято звучи по-постижимо :). Моделът беше обичайният заподозрян - сестра ми. Честно казано не ни спореше много. И тя вече не е толкова подкупна (и все пак,1 лев за да ти направят кок си е добра оферта !), и обектива ми последно време не иска да фокусира, чак се притеснявам вече и сигурно ще го нося някъде на проверка... Разходихме се из квартала, харесах си една стара ограда, сестра ми не беше въодушевена от идеята, заради вероятността да има кучета. За по-сигурно се надигна да провери, аз направих няколко бързи снимки и всъщност те се оказаха най-сполучливи.


Е,останалите 200 и няколко несполучливи опита пък ни дадоха доста идеи,така че не беше съвсем безпредметна цялата операция :) .

Отново ще се включа в предизвикателството на Двете Елши (брей,аз почти ще стана редовна:). Още като прочетох за какво става въпрос и веднага се сетих какво ще направя. В магазина постоянно комбинираме картички с букети, често клиентът си избира картичка и изработваме букета в същия стил и цветова гама.
Цветята винаги са добра идея за подарък, а когато се сложи и картичка, която "допълва" букета, резултатът винаги е сполучлив :).


Този букет си е направо специален,първият ми "счупен" букет. Преди все се дърпах да правя букети,не защото си мислех,че няма да мога,даже напротив,ама явно толкова ми е бил акълът. После постепенно се започна с единички,кръгли букети, асиметрични. Е, вече се пречупих напълно и правя всякакви :).

Много се гордея с това,че повечето цветя в магазина са отгледани от баща ми,в този букет има доста от тях - цветна кала, мини гербер, алтромерия, трахелиум, мъка на художника, лимониум :).
Лятото ще отида да снимам в оранжериите,така че очаквайте скоро публикация с много цветя,квачки,гащати петли и зайци :). Тук ще вмъкна и част от ежедневието на баща ми. Той думата "не" не я знае и винаги иска да помогне на всички. Затова и се нагърбва с 98934563 неща, постоянно дава съвети на хората как да си гледат цветята,прави им отрови, разнася расади, зарежда магазина, раздава луковици, полива, гледа си своите цветя и в този момент лошата квачка тръгнала да кълве пиленцата, от горещината новите пиленца нямат сила да счупят черупката, та той им помага, а един от петлите така го накълвали, че станал кокошка горкия.
И по думите на тати "Спря да снася."
"Ама нали беше петел?"
"Добре,че вие поне внимавате,че аз съвсем се ошашавих!"

Е ,от мен засега толкова, следващите няколко дни ще бъдат доста заети, защото някакси се оказах доброволец-гид на фестивала на франкофонската песен. То на мен само това ми липсваше,но пък е много ...нетипично за мен и реших да опитам. Току-виж цял живот подтискам в себе си невероятен талант за развеждач на туристи ;р.

6 коментара:

  1. Очарователна си,продължавай да правиш"Счупени букети",картичката ти е прелестна,успех в предизвикателството от мен;))))Мисля да ви посетя магазина в най-скоро време!Ще чакам и следващата ти публикация с нетърпение,умивчица хи хи..........

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен букет с картичка, уникална идея! И аз редовно чета блога ти! Къде е магазина ви? И аз искам да го посетя? Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Картичката много ми хареса! Използвала си нестандартна комбинация от цветове, но е много свежа! Точно като букета! И той е прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  4. На това аз му казвам-романтично!Много са хубави и букета и картичката.Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  5. Цялото семейство имате талант за всичко с което се захванете :-) Голям фен съм на вашите букети :-) Успех в предизвикателството с тази красива комбинация от букет и картичка :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасно съчетание на букета и картичката! Този, който ги е получил е бил приятно изненадан и очарован, сигурна съм!

    ОтговорИзтриване