неделя, 3 април 2011 г.

И още картички

Напоследък все забравям да си снимам картичките,така стана и с последните.
Тях обаче много си ги харесах и днес специално отидох до магазина , за да ги снимам :) .


Междудругото да кажа,че новите картони на Hero Arts много ми харесват и са идеална основа за картичка . За мен голям плюс е това,че са доста по-тежки от стандартните цветни картони и картичката може спокойно да си стои изправена без да пада напред от тежестта на картинки,цветя,копчета и прочее.


Последната картичка е за предизвикателството на Двете Елши , освен че е с клонки+зелено и кафяво , самата картичка е вдъхновена от тази на Рали . Общо взето видях картичките,харесаха ми и реших да си купя печатите :) .
Лека и спокойна вечер !

14 коментара:

  1. Много са красиви,добре че ги сподели с нас!

    ОтговорИзтриване
  2. Много са красиви! Имаш много добър вкус и истински талант! Адмирации :)!

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  4. Много красиви, показвай по-често!

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина са много красиви и нежни!Цветовете, елементите всичко е чудесно съчетано! Сртрахотен вкус и усет имаш!

    ОтговорИзтриване
  6. Много красиви и деликатни. Личи си, че са правени с много майсторлък и вкус. Браво!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасни картички! Първата и последната са ми фаворити, но всички имат невероятно присъствие :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много са красиви! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Наистина прекрасни! Особено първата - страшно ми харесва! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесни съчетания,много си харесах последната!Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни, първата е изпълнена с толкова нежност- впечетляващи са!

    ОтговорИзтриване
  12. Поздравления за красивите картички! Очарована съм!

    ОтговорИзтриване