сряда, 6 април 2011 г.

Ваканционно

Не е лошо да си във ваканция , събуждаш се когато си искаш , свободно време ...
Е,аз се събуждам в 7 и съм направо разочарована от себе си,но пък поне се наслаждавам на малко тишина,защото другите почиващи се събуждат чак към 10-11-12-13 .

Когато сестра ми отваря очи,вече съм прочела новите публикации в блоговете,които следя , изпила съм си сока от грейпфрут и портокал (благодарности на баща ми,че сутрин изтисква и за мен,и за мама :) ) , загубила съм доволно много време в обработване на снимки и общо взето ме е заболя главата от монитора .

След това започва процедурата по действителното ставане,отнема й само няколко часа .
Ама то са виновни пустите сериали , как да станеш от леглото , при положение,че можеш да гледаш Клонинг и да си се завил на топло?
Ама какво ли я обвинявам,и аз гледам Топ Шеф и Bones и Off the map , с разликата , че на мен все ми е студено .

При положение,че имам цял ден,продуктивността ми е направо нищожна,но пък толкова материал изчетох за всякакви теми,че не ме е яд,че съм направила само няколко картички ей така междудругото .

Иначе си подредих бюрото . Да , това е подредения вариант .

Докато "работя" ми мирише на зюмбюли и се радвам на мускаритата,които си набрах от село :) .


Реших,че трябва да си използвам машинката за слагане на капси поне три пъти,та това беше втория . Ама какъв шум издава това нещо,сериозно после 10 минути ми ехтят ушите .


Тази много си я харесах,особено заради брадса на цветето , на Basic Grey са , от колекцията Curio ,наистина много ми харесват :) .

И като за финал,още една картичка за Двете Елши , ако търсите кафявото , печата зад хортензията е в кафяво :) .
Това беше финала на картичките,остана само днешната вечеря :) .

Следобеда мина в пазаруване,готвене,чистене и миене на чинии,резултата беше много вкусен :) .
Мариновах пангасиус в каквото ми падне,акцента беше на портокаловия сок . После ги панирах в брашно,яйце,галета+бадеми , направих сос,морковите,които уж за декорация,бяха много вкусни така /добре,че тати не видя,че пържа 1 шепа настъргани моркови ,защото примерно за изразходваното електричество и олио можеше да изпържа 10 шепи/.
Десерта не го снимах , но от много време си мислех за него и се радвам,че най-накрая се реализира .
Миналото лято на село правихме компот от най-уникалните праскови . Купихме си ги от самото село,отиваш си с кофите,береш си които праскови ти харесват и после 1 лв килото . За мен цената е абсурдна,при положение,че са 3-4лв на пазара 2 пъти по-малки праскови , но пък и човека беше доволен,и ние . Всъщност аз бях повече от доволна,този компот само дето не го сънувах.
На няколко пъти компота стана повод на кавги даже ;р. Мислех си да направя някакъв десерт с него,но винаги го изяждах преди да успея да измисля нещо по-креативно .
Когато бях на село изядох предпредпредпоследните буркани и ако щях да правя десерт,трябваше да е скоро .
И така се появи чийзкейка без печене с маскарпоне с мед и отгоре праскови от компот и сладко от компот от праскови . Защо сладко от компот ли ? Защото желатина свърши и другият вариант да сгъстя сока беше да стане на сладко .
Беше уникално вкусно,мама и брат ми изядоха по 2 парчета :).
И наистина като за финал , за да си спомням някой ден какво сме правили късно вечер,в момента аз,баща ми,брат ми и сестра ми съответно пишат в блог/търсят оферти за оранжерии/играят на игри,докато майка ми се опитва да спи . Вечната борба за намалянето на телевизора .
Тати постепенно навлиза в света на интернета,вече май е научил главните неща,примерно "аз дали оранжерии търся,дали торфени субстрати,все излиза някоя гола."

Лека и спокойна вечер !

7 коментара:

  1. Много творческа атмосфера цари на бюрото ти, и неподредено ми харесва! Поздравления за картичките и от този пост и от предишния, и за всички! Прекрасни са и личи собствения почерк! Приятна ваканция!

    ОтговорИзтриване
  2. Много талант има у вас млада госпожице:)Дори и в писането! Изумявам се всеки път като погледна творенията ти!Надявам се да продължаваш да твориш и да се развиваш. Очаквам все повече и по прекрасни бъдещи проекти! ...а и рецептата за десерта:)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз като Биляна...дума по дума..:)

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен ден!Чудесни думи и дела!!!Поздрави!Използвай малсимално останалата част от ваканцията!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна си и си толкова талантлива ,нямам думи!От няколко дни се връщам и връщам,разгледах всичките ти публикации,поздравления!Ще чакам с нетърпение всеки следващ твои проект :)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудя се, защо чак сега те откривам! Общо взето все ровичкам из блоговете на феите на скраббукинга, но...както и да е радвам се, че те открих! И аз като другите виждам мноооого талант в красивата ти главица и сръчните ти ръчици! Запази го и не спирай да ни радваш с твоите прекрасни творения!Успех в предизвикателството!!!

    ОтговорИзтриване