петък, 13 април 2012 г.

Разходка из градината

Днес денят ми започна от 5 без 17, за поредна година продавах цветя пред църквата.
15 часа по-късно мисля,че поне за водата на село съм си изкарала парите :) .
Назад съм със съчиненията, пусти Дебелянов ми идва малко далечен, Елин Пелин, Йовков, селски работи по ги усещам.
Особено на "Гераците" мисля, че би ме бивало особено много, все пак аз хич да не я изживявам тази повест.
Даже и при нас брата на баба ми е отрязал 2 големи бора, за да си построи палата.
И дядо тогава напук е насадил още 3 пред нашата част от къщата.
Те вече са по-високи от покрива и пак му пречат на съседа, та всяка седмица ме убеждава да се махнат.
Та нали съм "на дядо момичето" познайте какво направих.
Да, имаме си насаден нов бор. Той расте супер бавно, ама важна е идеята :).
Всъщност аз сега си пия чая и отивам да решавам тестове в леглото.
Стискайте ми палци да не заспя още на първия текст за четене.
Преди това обаче ще ви покажа клипче от градината.
Да, клипче. Чудех се дали да го публикувам, че е малко нескопосано, ама ми е първото, по-нататък може да се поусъвършенствам.
Винаги ми е супер странно като си слушам гласа на запис, в моята глава хич не звучи така ...
Минути преди да започна да снимам из марулите се разхождаше папуняк, ама на, хвана го сценична треска. И кълвачи все прелитат, ама да ми остане материал и за другия път ;р .


И какво друго...
Ей, пари давам на този, който ми каже какво ме хапе. Тъкмо съм си изкарала някой друг лев.
И всяка година съм нахапана и така ме сърби. То покрай котката може да е някаква бълха, ама не прилича ухапаното на такова от бълха.
И не ме хапе само на село, та явно си го нося с мен.
Ако някой покрай мен е нахапан, искренно се извинявам и наистина ви съчувствам.
Мама ми предложи да си направя тениска с надпис "Експресен пренос на бълхи" , ама нали ви казвам, май не е бълха ;р .
И тъпите мишки ми изядоха 30 кофички разсад краставици и цяла тарелка марули.
Тъпите мишки влезнаха и в спалнята и в 2 часа през нощта ядяха хляб върху съчинението ми по литература.
"Терзанията на модерния човек", направо на ново измерение.
И тъпите мишки, на които ако не сте разбрали вече, че са тъпи, са навсякъде и не знам вече къде да си крия вилицата и купата за салата.
Ще си купя отрова, защото не мога да живея така повече.
Мечтая си за безмишена къща. И да мирише на чисто. То от мен зависи, само да няма мишки и ще почна да чистя.
Засега имам според мен доста обоснован страх от чанти, чували, касетки, джобове, чорапи, терлици, вази, кутии и кашони с вестници. И общо взето всичко останало.
Ако не друго, то поне се чувствам маалко по-силна, колко човека могат да заспят отново, след като видят мишка на 2 педи от лицето си :) .
Сигурно тези, които се правят на хуманни и не искат да ги убиват.
Ей, да знаете, скоро ще спра да пиша тука само за мишки .
Надявам се. Искрено се надявам.

Пожелавам ви наистина светли празници, прекарани в компанията на любимите хора!

10 коментара:

  1. И аз като започнах да снимам клипчета се чувствах странно когато чувах гласа си като гледах след това видеото ;). Иииии 2 съвета не зуумвай толкова бързо, малко по-забавено, и 2ро не сменяи перспективата тоето по-добре си снимаи само хоризонтално, това със вертикалното и аз го правих и не е добре :). Аз се отказах от снимането на видеота ... но горе-долу основните неща са това. Успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това за смяната на перспективата и аз се усетих, ама не ми се снимаше пак.
      То изобщо и не разбрах как ми се обърна ръката, то заради снимките, ако снимах, щях да направя вертикална снимка :) .
      Благодаря за съветите!
      Аз си предпочитам снимки, ама тук-таме някое клипче би ми било полезно, защото дава по-голяма представа за нещата, след години ще се гледам на какъв хал съм била :) .
      Весели празници!

      Изтриване
    2. Да това е изкривяване от фотографията ... Аз да ти кажа се отказах от снимането на видеота и правя само снимки от време на време :).

      Весели празници и на тебе!

      Изтриване
  2. По коридора към мен тичаше плъх. Той реагира първи и се мушна под вратата на съседния склад.
    Тогава осъзнах, че това не е филм и се случва наистина!
    - Имаме плъхове! - заявих смело пред ръководството.
    След час.
    - Може ли да ми покажете къде е този плъх! - попита момчето от фирмата за борба с гризачи.
    - В склада!
    - И къде по-точно? - прозвуча ми с насмешка, затова отговорих троснато:
    - Откъде да знам! Да не съм му сложила GPS!
    Такива ми ти работи...
    По обясними причини се налага да се подпиша като анонимен, но държа да добавя, че от тогава няма и не съм виждала "чужди елементи"!
    ---
    Пробвай суха смес от брашно и гипс!
    ---
    Мило момиче, безкрайно харесвам твоя блог и много ти се възхищавам.
    Желая ти късмет и
    Светъл празник!

    ОтговорИзтриване
  3. Искрено се възхищавам на любовта ти към природата. Толкова много неща знаеш за всяко растенийце, тревичка .... По принцип рядко следя блогове, но ти определено впечатляваш именно с твоите непринудени, толкова естествени, истински разкази за това, което те вълнува - съвсем простички на пръв поглед неща, но всъщност си давам сметка, че ти си много повече човек от много хора и това определено ме кара често да посещавам твоя блог.Ти си прекрасно момиче, което излъчва невероятна любов и добрина. Като разгледам твоите снимки и като прочета нещо, което си написала.... имам чувството, че си прилагам някаква терапия за постигане на душевна хармония. Невероятна си! Надявам се винаги да си така вдъхновена от всичко, което е незабележимо за много хора /още повече - за твои връстници/ и да насочваш погледите на хората към простичките неща,сред които живеем и които могат да ни носят толкова радост. Стига да искаме да я видим... така както я виждаш ти. Светли празници!

    ОтговорИзтриване
  4. С удоволствие се разходих с теб из градината ти и чух гласа, който така завладяващо четях досега само написан...точно такъв е, какъвто звучеше в главата ми.
    А тези мишки още ли не си ги изтребила? Хуманно-нехуманно, щом тазии шарена глезана, дето се мотае в краката ти не се справя, остава само отровата.
    Пожелавам ти хубав и слънчев Великден!

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми хареса музикалното оформление, поверено на птичата флора:-) Стори ми се, че и кукувица се чува, въпреки че си мисля че е рано за кукувици още. Поздрави и ползотворно градинарстване!

    ОтговорИзтриване
  6. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  7. Еха, чудна е градината! Папунякът може да не се вижда, но се чува :-) Ей, много ми харесват тези големи селски градини, където има какво ли не. Като ходя на село, винаги има поне един час обиколка на градината, баба ми показва цветята и зеленчука, а майка ми се фука с овошките и лозята си. :-) Моята градина е по-миниатюрна, ама и аз като тръгна да обикалям из нея да гледам какво пониква или да си мисля кое къде ще садя, направо се заплесвам.
    Манголдът и при мен оцеля, макар че през зимата имахме словом и цифром половин метър сняг и доста дни с температури под минус десет. Явно е яко растение. И много ми харесват разни забравени растения, дето сега изникват - някакъв неизваден лук, една рукола, която сега пуска нови листа, моркови, дето не се знае кой и кога ги е сял...И чесън, разбира се - и при мен е почти навсякъде.
    Много благодаря за разходката и за споделеното градинарско вдъхновение! Желая ти успех с литературните съчинения и богата реколта! :-)

    ОтговорИзтриване
  8. Hello! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts( really interesting blog). Would be great if you could visit also mine...Thanks for sharing! Keep up the fantastic work!

    ОтговорИзтриване