сряда, 20 юли 2011 г.

СПА у дома

Не съм голям фен на СПА центровете,не отричам ползата от тях,но не са за мен.
Не притежавам огледало,камо ли гримове,като изключим една спирала,която почти се сещам къде съм я оставила.
Харесва ми червения педикюр,но на моите крака ми изглежда направо стряскащо .
Явно съм свикнала да ги гледам кални от газене във вадите :) .

И с целия ми "опит" в тази област,реших да направя изненада за майка ми и сестра ми , понеже няма как,покрай работа,тя да отиде на СПА,СПА-то дойде при нея :) .
Естествено деня се отложи на няколко пъти и за самото му осъществяване бяха нужни достатъчно врътки и нагласяния :) .
Аз-подготвена:соли,крем за крака,попрочетох рецепти за маски за лице и ръце,но главно се надявах всичко да се нареди от само себе си :) .

Така и стана . Масата всъщност са два палета един върху друг,покрити с много списания (ето защо си купувам всеки брой на Good Food!),за да няма дупки.
2 седмици по-рано баща ми ги "достави",мен ме нямаше вкъщи и съответно получих обаждане от мама "Баща ти току-що стовари два огромни палета насред хола."

Закуска от пълнозърнести американски палачинки със сладкото от ягоди,което правих преди месец-два,и касис от село. Е,от някои хора касиса беше грижливо сортиран в единия ъгъл на чинията...

Бъдещите маски :) .


Камъните по принцип бяха предвидени за легените със соли,но на мама й хрумна и масажа да е с топли камъни .
Изобщо направо професионална работа . Като изключим моите изблици на смях от време на време и това,че идея си нямах какво правя,но пък явно ми "идва от вътре",защото мама не се оплака.
После малко я боля врата,но аз поддържам тезата,че е от климатика .

След закуска бягахме /знам,че по принцип би трябвало тези действия да са в обратна последователност,но и така се получи добре/ , мама има вид сякаш всеки ден прави това .
Аз не мога да бягам толкова бавно,абсолютно неестествено ми се получава,затова тя бягаше,а аз вървях бързо.
Да не си помислите,че мама бяга супер бавно,просто аз наистина вървя бързо .
Аз се изморявах малко на моменти,за мама 1 обиколка не беше никакъв проблем,но тя има опит,бягала е на дълги разстояние :) .

Аз бягах с раничка на гърба ,вътре фотоапарат,вода и термална вода,с която се пръскахме по време на почивките :).

Е,от мама вече струи релакс и спокойствие :) . /нали,все едно не са й звъняли по работа няколко пъти преди снимката/


Вкъщи след бърз душ,за съжаление не снимах банята,имаше свещи,цвете в малка купичка до мивката,а в душ кабината с коноп бях завързала евкалипт и през 5 минути напомнях да го потъркват,за да мирише :), ядохме диня и пихме вода с лимон.
По случая наруших "ще ям само български дини,за предпочитане от село" .
Понеже наистина всичко се нареди както трябва,даже не се наложи да купувам душ гелове и подобна козметика,няколко дни по-рано получих подарък цял комплект,био и без да е тестван върху животни,точно като за мен .
И в случай,че някой от тях прочете тази публикация,отново благодаря :) .

Да не би случайно някой да се обърка ;) .

За обяд - салата .

Маска за ръце от авокадо и мед

А за лицето от ябълка,авокадо,краставица,розмарин и понеже стана доста течна,няколко филии хляб :) .
Краставиците пък са напоени със зелен чай .

Сестра ми едвам я свърташе на едно място,но я удържахме за няколко минути .


На мен ми хареса маската,действа освежаващо :) .


Правихме торта . Бяхме си същинска работа в екип,аз слагам бишкотата на дъното,мама я подрежда и под това разбирайте,че я мести 2см по-наляво .

Понеже мама е на диета и иска да се храни по-здравословно,за нея - крема по масата,за останалите-торта :) .

За вечеря пица,защото според мама правя най-вкусното тесто на света/ама то и наистина си е хубаво :)/, а и става по-бързо ,съответно повече време за почивка :) .
В заключение, СПА у дома е напълно постижимо,даже на мен ми хареса много повече.
Не успяхме да изпълним всичко от програмата,ама то и аз както винаги съм прекалено амбициозна,този път "семейните игри" за малко да ни се получат .
Обожавам всякакви игри,от ръб и народна до асоциации и филми,но на този етап винаги някой се сърди и половина участници са се отказали след 5-тата минута.

12 коментара:

  1. Много харесвам постовете ти, а също така и блога! Най-накрая се престраших да ти драсна няколко реда.Познаваме се с майка ти и лично я поздравих за това което има у дома.Продължавай все така смело и нагоре по пътя, който си избрала. Звездите са за това да ги достигаме и ти се приближаваш към тях! Успех и поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. И за мен е истинско удоволствие да чета тези публикации :)

    ОтговорИзтриване
  3. Не само удоволствам докато чета, но и преживявам истински това, което пишеш..., а тази семейна хармония, която всеки път ме вдъхновява, днес бе в най-високата си точка. Прекрасен ден, прекрасни взаимоотношения! Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Мило дете, искрено завиждам на майка ти, съвсем благородно разбира се! Истинска наслада е да чета постовете ти, продължавай все така- напред и нагоре!

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина много интересно и увлекателно пишеш! Явно наред с картичко– и букетоправенето, фотографията и спа процедурите, имаш и писателски талант!

    ОтговорИзтриване
  6. Олеле...това СПА,чак на мен ми подейства релаксиращо...само докато гледах снимките и четях написаното.:о) Страхотни сте.

    ОтговорИзтриване
  7. Чак на мен ми се прииска един СПА ден. :) Браво,за идеята и реализацията!
    Би ли споделила рецептата за тестото? Напълни ми се устата като видях салатата и пицата.

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотен СПА релакс си подготвила! И аз съм от благородно завиждащите на майка ти! Ако решиш един ден да продължиш със СПА процедурите в по-широк мащаб, се записвам първа! А публикацията ти изчетох с удоволствие, въпреки че ме чака още толкова работа, но нямаше начин как да не си осигуря СПА четиво! Поздравления за ентусиазма, за талантите ти, за това, че искаш и радваш заобикалящите те!

    ОтговорИзтриване
  9. Ах, искам и аз на СПА. :)Чудесен женски ден сте си направили.

    ОтговорИзтриване
  10. Невероятен спа ден, всичко е изпипано до последния детайл и мисля, че е било много по-приятно, отколкото в салоните! Поздравления за идеите, за таланта и за смелостта да ги осъществяваш! Възхищавам се на всичко, което правиш, а цялото ти семейство са щастливци щом имат теб! За мен е щастие, че открих блога ти и с нетърпение следя всяка твоя публикация! Ти си истинско съкровище!

    ОтговорИзтриване
  11. прекрасно домашно спа, трябва да го приложа възможно най-скоро, защото умората много ми личи и добре ще ми дойде един такъв зареждащ ден. Мерси за хубавите идеи - ще си открадня някои, много поздрави и до скоро, приятна вечер на всички

    ОтговорИзтриване
  12. Гери, ама ти си истинска Вълшебница!!!! Изпитвам огромен респект към ентусиазма, енергията и вдъхновението ти! Страхотна сиииииии, какъв поглед към детайла само!!!!!!

    ОтговорИзтриване