четвъртък, 14 юли 2011 г.

Митница,картички и обичайното бързане


Сега като чета последната си публикация,направо ми е смешно,каква ти въртележка,тогава просто още нищо не бях видяла :) . Ама така ме врътна последните 10 дни,че за малко да си ме отнесе направо :) .
По принцип момента с чуденето от къде да започна гледам да го избягвам,затова просто почвам,пък докъдето стигна. Пак бързам за рейса към село,но държах да напиша нещо,защото иначе ептен ще му изпусна края и после трудно се наваксва .
През последните няколко дни... Бях на митницата. Няколко пъти. Последният път таксито понеже математиката си е сложна работа и не можа да ми сметне отстъпката,ме попита "Друг път като идвате,колко ви взимат?" . Явно приличам на някой,който всеки ден е на митницата :) .
Външният ми харддиск с всичките ми снимки хвана вирус . Толкова съм благодарна,че кума на мама и тати успя да ги спаси ... за да хванат пак същия вирус няколко часа по-късно . Отново бяха спасени,лаптопът вече е преинсталиран. Липсваше ми "техниката" през тези няколко дни . По принцип наистина не съм вманиачена на тази тема,имам стар телефон,който обожавам,на село електричеството в къщата я тръгне,я не,печката загрява толкова бавно,че на слънце яденето наистина ще се сготви по-бързо,не гледам телевизия...обаче ми липсваха блоговете,липсваше ми "общуването" :) .
Поради напредването на времето,списъка се прекъсва с информация за какво правя точно сега : закъснявам :) . Вчера най-накрая си останах вкъщи,подредих си стаята и най-важното - материалите от Америка .
Не беше лесно,оказа се,че баща ми е прав и не може да отидеш на митницата,да кажеш добър ден и да се усмихнеш чаровно и да ти дадат пратката. Като прибавиш и една трицифрена сума,става работата обаче .

Много обичам да си подреждам материалите,накрая,когато всичко е на мястото си,ми е хармонично и спокойно и започвам да правя картички с удоволствие...и 5 минути по-късно всичко е изкарано и бюрото пак не се вижда,но аз съм щастлива :) .


Всеки път като погледна кутийката с тампоните за дистрес мастилата и ми става весело :) .

Толкова е интересно как нещата постепенно се нареждат,всичко си идва на мястото . Когато са ми купували бюрото,мама и тати сигурно изобщо не са и предполагали,че ще се занимавам с това,а сега всичко е все едно е специално за работилница. Все се чудех къде да си слагам листовете хартия,на земята е неудобно,на бюрото ми пречат,решението - дръпнах бюрото,стария компютър послужи за поставка и вече хем ги виждам,хем не заемат много място :) .



Оставям ви с няколко картички от вчера и наистина бягам,че кой знае доматите колко са изсъхнали :) .






7 коментара:

  1. Обичам тази лисица! Обичам и картичката с нея, приятно пътуване и поздрави на малките лебедчета!

    ОтговорИзтриване
  2. Много свежи картички споделяш отново, стискаме палци за доматите и цветята :)

    ОтговорИзтриване
  3. Харесва ми колко старателно си подреждаш материалите :) Така успяваш с един поглед да обхванеш всичко, което имаш (аз много често забравям за разни "съкровища", останали забутани в някоя кутийчица). Прекрасни са новите ти картички, а тази с лисичката ми е по-по-най! Наслаждавай се на ваканцията и продължавай да майсториш още и още красоти :)

    ОтговорИзтриване
  4. Картичките са страхотни. Особено с пчеличката. :) Вдъхнови ме. Приятно прекарване на село и ще очакваме нов пост от там. :))
    Ани

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни и свежи картички! Всички ми харесват!

    ОтговорИзтриване
  6. Отново интересна публикация и много красиви, сладки, просто прекрасни картички! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Направо ти завиждам за добрата подредба на материалите! Моето бюро е толкова малко (все тормозя съпруга да ми направи един голяяям хубав плот) и всичките ми материали са набутани в кутии и кашончета!
    Много красиви картички си направила отново!

    ОтговорИзтриване